تصویر هدر بخش پست‌ها

▾ کدهای همه رنگ 𖥦 ִ ۫

یه جزیره ی داغ!☀️

قالب | #جی‌آیدل ← سویون×شوهوا

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇!!

سلام! هشت صبحی من بیدارم ای هم‌وطنان!

عجیب نیست؟ ⁦( ╹▽╹ )⁩

زیادی عجیبه؛⁩

اما پیش اومده. آره بگذریم اینم قالب

  • از سویون و شوهوا جی آیدل.
  • بدنه تماماً سبز.
  • سفارشی: "سویون"

 

عزیزان این دومین سفارشی که گرفتم. برگام!

دهنم سرویس این یکی رو هم ریدم بسلامتی ⁦(≧▽≦)

بعد این همه سخن،

امیدوارم خوشت بیاد D=💚

- برای نصب کردن قالب، من درخواست نویسندگی به وبت رو دادم ⁦(@°▽°@)

پلیز فقط بخش قالب ها رو واسم باز بذار دو دقیقه ای میذارم بعد سریع استعفا میدم ⁦ᕙ(  • ‿ •  )ᕗ⁩ 

ممنونم ساختی! البته کلی ازت خواهش کشیدم! 😑 بازم مرسی خیلی کیوت شده ^-^💗
خب من نمیخواستم سفارش قبول کنم گفتم که میترسم :(✨ خواهش.
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید.
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید.
نظر ثبت شد.