تصویر هدر بخش پست‌ها

▾ کدهای همه رنگ 𖥦 ִ ۫

یه جزیره ی داغ!☀️

به وب گرممون خوش اومدی!🏷️

به وب گرممون خوش اومدی!🏷️

| 𝖫𝗂𝗅𝗂𝖺𝗇!!

درود.☀️

یه لحظه یه لحظه، 🕶️ این عینک آفتابی رو حتماً بزن!

اینجا خیلی گرمه!💀

خب، به وبلاگمون خوش اومدی.✨

×یه وب ادیت برای وبها×

ولکام/دکمه/بالابر و گاهی قالب.

راستی برای اینکه این گل های آفتابگردون خشک نشن میتونی کامنت بدی ⁦;-)⁩

قوانین کوچیک که ممنون میشم رعایت کنید.

  • از مطالب لطفاً اصلا کپی نکنید.
  • لطفاً اگه از پُست هایی که رایگان هستن استفاده کردید، حتما کامنت بدید که استفاده کردید :>

 

میدونید که به علت اینکه قالب ها اینا خیلی بده و زشت شده اینا بنده سفارش پذیرا نمی باشم ⁦ಥ‿ಥ⁩

راستی جدول چیزهایی که میخوام درست کنم:

قالب صورتی مرینت/مریکتهمینجوری
قالب طوسی + پسرای انیمه ای✔️سفارشی
قالب صورتی + نواداسفارشی

 

هوای این جزیره ی کوچیک بشدت گرمه میدونم. فعلا این پنکه رو بهت میدم استفاده کن. ولی برای روشن کردن کولر یا استفاده از کرم ضدآفتاب کامنت بده!☀️ مراقب خودت باش!

 

تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۸ ؛ روش فارسی باشه🥰🤡
اوه من یادم رفته درست کنم ساری 💀
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۷
گیر دادیا؟!🤡
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۶ راستی توی میراکولینکس هم پست بذار حومایت کانم =>
حالا شد دمت گرم ⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۵ بلاگیکس ارور میده زیاد کامنت میدم هه 🤡
حقته بچ ⁦(◡ ω ◡)⁩
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۴ ینی اینجوری باشه که هوممم اوف مغزم. یکی نوشته باشه، "خاطرات" / "گیم پلی"/"آشنایی با وایلدکرافت"/"آموزشی"
آعا خو؟ اوکی شد چهار تا ⁦☆▽☆
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۳ با یکی از اون عکسای گرگ که تو گفتمان داده بودم. سیوش داری؟ با اون همه ی دکمه ها رو بساز پلیز! ⁦.‿.
آره دارمش ⁦(˘⌣˘) چون کامنت دادی نمی‌سازم ⁦(~‾▿‾)~⁩ بچ میگم مفته واست یعنی مفته! ー゚° اوف باشه چند تا میخوای و روش فارسی باشه یا انگلیسی، متنش چی باشه. رنگش چی باشه. رنگ متنش؟ ._.
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
۲ میگه لطفاً ۸۹ ثانیه سر جای خود بنشینید و آدم باشید 💀 راستی بالابر هوم آره:> دکمه بخوام؟ نخوام؟ میخوام پس. باید یکم فک کنم که موضوعات چی باشه.
راست میگه تو زیادی غلط کردی ⁦(~_~;)⁩
تصویر پروفایل 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅! سطح تجربه 𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
𝖠𝗇𝗀𝟥𝗅!
1 سال پیش
خانم لیلیان من قالب مفت نمیخوام 💀🔪 همین الان ده تا کامنت میدم!
تو غلط کردی خب؟! ⁦(-_-メ)
تصویر پروفایل Saina سطح تجربه Saina
Saina
2 سال پیش
های^^ میش سفارش کد بدم ؟ 🙃
هااااای♥️ می ترسم خراب کنم و نتونم چیزی که شما میخواید رو درست کنم :(
تصویر پروفایل parastu سطح تجربه parastu
parastu
2 سال پیش
سلام.برای سرگرمی سری به وبلاگم بزن.مطالب روپسندیدی دنبال کن.
های:>💖 اوکی^^
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید.
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید.
نظر ثبت شد.